Saturday, June 13, 2015

تنها راه حل براي يك ايران دمكراتيك و غير اتمي



در گردهمايي سالانه بزرگ مقاومت ايران كه امروز برگزار شد خانم مريم رجوي رئيس جمهور منتخب مقاومت ايران سخنراني كردند خانم مريم رجوي در حين سخنراني خود به مسائل منطقه و بحرانهاي ايران نيز اشاره كردند وگفتند:

به نام خدا، به نام ايران  و به نام آزادي
به نام يكصد و بيست هزار ستاره تابان، شعله‌هاي «شرف و كرامت انساني» در برابر استبداد مذهبي، 
به نام همة «بي‌نام و نشانها»ي پرافتخار، آنها كه جان فداكردند تا ديگران آزاد زندگي كنند؛ و ايران در تاريكترين دوران تاريخ خود، ستاره‌باران باشد و سرفراز بايستد و فرياد بزند: سرنگون باد رژيم ولايت فقيه
صدا و سخن صاحبان حقيقي ايران
منتخبان ملتهاي جهان!
شخصيتهاي بزرگوار!
هموطنان عزيز در اين جا و در سراسر ايران، از همة شما كه به اين گردهمايي پيوسته‌ايد، قدرداني مي‌كنم. ما به اين جا آمده‌ايم تا صدا و سخن صاحبان حقيقي ايران، يعني مردم ايران را به گوش جهان برسانيم. در يك هياهوي بي‌وقفه بر سر برنامة شوم اتمي و سه جنگ ضدانساني در منطقه، كساني به نام ايران سخن مي‌گويند كه دشمن ايران و ايراني‌اند
مردم ايران، نه سلاح اتمي مي‌خواهند، نه دخالت در عراق و سوريه و يمن و نه استبداد و شكنجه و زنجير. مردم ايران دهها ميليون معلم، دانشجو، پرستار و كارگر به جان آمده‌يي هستند كه آزادي و دموكراسي مي‌خواهند و كار و  معيشت.
حرف آ‌نها اين است كه:
اولاً، ولايت فقيه به پايان كار خود رسيده است.
ثانياً، از نقض حقوق بشر در ايران، تا بن‌بست اتمي و از بحران منطقه، تا مقابله با گروه داعش راه‌حل يكي و فقط يكي است و آن سرنگوني خليفة ارتجاع و تروريسم در ايران است.
 
تغيير بزرگ، يك خواست عمومي
به ايران به پا‌خاستة امروز نگاه كنيد كه به‌رغم حدود 1800 اعدام در دوران آخوند روحاني، ملتهب و جوشان است.
قيام مهاباد و تظاهرات سنندج و سردشت و سقز و مريوان، شجاعت و خيزش هموطنان كردمان در برابر جنايت و بي‌عدالتي است. تظاهرات پي‌در‌پي معلمان در تمام استانها، صداي مردمي است كه ناديده گرفته‌ شده‌اند و براي حق زندگي و حق آزادي برخاسته‌اند. اعتصاب و تحصن روزانة كارگران، فرياد سفره‌هاي خالي است. دهها رشته درگيري مسلحانة جوانان بلوچ و كرد و عرب، خشم يك ملت اسير است كه همة راههاي اعتراض را به رويش بسته‌اند. صدها بار اعتصاب غذا و اعتراض زندانيان سياسي، پايداري ملتي است كه در اتاقهاي شكنجه هم، آخوندها را شكست مي‌دهد. تحصن مادران زندانيان اعدامي، اعتراض دراويش گنابادي و اهل حق، شعله‌هاي جسم و جان دستفروشان، همة اينها، غرش كوهي است، كه مي‌خواهد آتشفشان‌ شود. 
نگاه كنيد امروز، كدام ايراني هست كه معترض نباشد؟ كدام ايراني خواستار تغيير نيست؟
15ميليون هموطني كه در حومه‌ها و حلبي‌آبادها در فقر و محروميت مي‌سوزند،
?? ـ 15 ميليون جواني كه كار و شغلي پيدا نمي‌كنند، و ميليونها خانواده‌يي كه زير بار گراني كمر خم كرده‌اند،
همة آنها يك درد دارند و  يك تغيير بزرگ را مي‌خواهند
پس روي سخنم با شما هموطنان عزيزم در سراسر ايران است:
مقاومت، مبارزه و همبستگي شما، از هر قدرتي بزرگتر است. با ايستادگي در برابر اين رژيم، هزار كانون‌ شورشي يعني هزار اشرف در ايران برپا كنيد. زماني است كه از اعتراضهاي شما مي‌تواند قيامهاي بزرگ شعله‌ور  شود و ارتش قيام و ارتش آزادي چشم جهان را به روز آزادي ايران روشن كند.

1 comment :