Friday, June 5, 2015

شكايت از خاطره گويي بر سر قبر خميني


ديروز پنجشنبه 14خرداد94 مراسم سالمرگ خمینی جنابيتكار بود كس كه بنيانگذار هر چه بدبختي و سيه روزي و شومي در ايران بود وخودش كه هيچي به درك واصل شد ولي اين نكبت همچنان بر مردم ايران سايه انداخته كه بايد به زودي از بين بره و به زباله دان تاريخ سپرده بشه
اما بشنويد از دعواهاي دروني بر سر خاطره گويي سر خميني كه نظام را اساسي سوراخ كرده
ديروز خامنه اي درسخنراني اش به مناسبت مرگ اين خفاش شب اقدام به يك حمله به باند حاجي خاطره كرد و گفت: «اگر راه امام را گم کنیم، یا فراموش کنیم، یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد... همه باید بدانند که هاضمه سیری‌ناپذیر استکبار جهانی چشم از کشورشان برنداشته است. یک کشور بزرگ، یک کشور ثروتمند، یک کشور واقع شده در یک چهارراه حساس جهانی، این برای قدرتمندان دغلباز عالم خیلی مهم است. اینها دست از طمع خود برنداشتند، چشم برنداشتند».

خامنه اي كه اساسي دلش از خاطره گويي هاي رفسنجاني اين روباه فرصت طلب پيچ ميخورد از قول آن پير كفتار گفت:
«امروز کسانی می‌آیند طبق میل و سلیقه خود یک جور امام را معرفی می‌کنند. ممکن است در فرداها کسان دیگری بیایند بر طبق سلایق و حوادث دیگری که در دنیا پیش می‌آید مصلحت بدانند امام را جور دیگری معرفی کنند. این نمی‌شود.
مسأله تحریف شخصیت امام... خطر بزرگی محسوب می‌شود... . نگذارید شخصیت امام را تحریف کنند. که تحریف شخصیت امام تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملت ایران است... .. این کاری بود که دشمن از روز اول در انقلاب ما، در تبلیغات جهانی نسبت به امام انجام می‌داد. در داخل هم بعضی ندانسته، بعضی هم دانسته تحریف می‌کردند، حتی زمان حیات خود امام. هر حرفی را که به نظرشون پسندیده بود به امام نسبت می‌دادند. در حالی‌که ارتباطی به امام نداشت. بعد از رحلت امام هم، همین جریان ادامه داشته است، حتی تا آنجائیکه بعضی حرفها و بعضی اظهارات، امام را به‌صورت یک آدم لیبرال که هیچ قید و شرطی در رفتار او در زمینه‌های سیاسی، حتی در زمینه‌های فکری و فرهنگی وجود ندارد معرفی می‌کنند، این هم به‌شدت غلط و خلاف واقع است».
من كه ميگم نه كفتار نه جسم ناقص ولي فقيه و روباره بنفش و نه هر سبزينه اي بلكه زنده باز آزادي و مقاومت در برابر ديكتاتور تا روز سرنگوني حرف نهايي همين است  يك كلام مردم ايران خواستار آزادي هستند و تنها راه رسيدن به آزادي سرنگوني  اين ولايت پست با ارتش آزادي .

0 comments :

Post a Comment