Tuesday, June 16, 2015

منصور اروند به سوي يارانش، احسان فتاحيان، فرزاد كمانگرو... پيوست



خبردار شدم كه منصور اروند 39 ساله  مربي ورزش و كشتي گيركه در خرداد ماه سال 90 دستگير شده بود ديروز طبق معمول دادگاههاي اين جنايتكاران كه هر كسي حرف حق بزنه محارب است به همين جرم به دار آويخته شد. 
الان وضعيت خامنه اي و روحاني و كل اين رژيم در نقطه بحراني است بخصوص در بن بست اتمي و تنها كاري كه ميتونه بكنه كه جلوي خشم مردم را بگيره هيمن است كه به خيال خودش با اعدامهاي گسترده و دسته جمعي ايجاد رعب و وحشت بكنه ولي واقعا زهي خيال باطل اين اعدامها هر چند كه خيلي دردناك و جانگداز است اما يك چيز را خيلي خوب ميشه فهميد و تنها چيزي كه به بيرون از خودش به بهترين شكل به نمايش ميگذاره اوج درماندگي و فروپاشي و ترس است. وگرنه چرا اين همه اعدام چرا 35 اعدام در يك هفته مگر ما مردم ايران چه جرمي مرتكب شده ايم چه گناهي كرده ايم جز اينكه حقمان را ميخواهيم نان سفره خودمان را ميخواهيم كه ازمان دزديده شده، مگر جز شرافت و كرامتي كه همه ما مردم ايران لايق آن هستيم چيز بيشتري ميخواهيم ؟ خوب البته واضح است كه تمام اين خواسته ها مال يك محارب بزرگ است چون در ايران تحت حاكميت اين عمامه بسر ها هر گونه حق خواستن محاربه حساب ميشه،آزادي خواستن جنگ با خداست و بايد بلافاصله اعدام شود بله اين است قانون اين جنگل آخوندها.



ولي دور نيست روزي كه محارب اصلي محاكمه بشه و ما حق خودمان را بگيريم حق تمام اينهايي كه در ايران به زنجير كشيده شده به جرم بيان كلمه ممنوعه آزادي به دار آويخته شدند يا در زير شكنجه مثل ستار بهشتي ايستاده مردند.
بله ايستاده مردم راه و رسم و مرام ما مردم ايران است و هر گز تسليم نخواهيم شد و زندگي كردن بر روي زانوانمان را انتخاب نخواهيم كرد .
مريم رجوي خوب در سخنراني خودش در همين گردهمايي روز شنبه در پاريس رو به ما مردم ايران گفت: مقاومت، مبارزه و همبستگی شما، از هر قدرتی بزرگتر است. با ایستادگی در برابر این رژیم، هزار کانون‌ شورشی یعنی هزار اشرف در ایران برپا کنید. زمانی است که از اعتراضهای شما می‌تواند قیامهای بزرگ شعله‌ور شود و ارتش قیام و ارتش آزادی چشم جهان را به روز آزادی ایران روشن کند.
بله ما هزار كانون شورشي بپا ميكنيم و حق ستارها و شيرين ها و ريحانه و منصورها وهزاران نفر ديگر را خواهيم گرفت و ايران را آزاد خواهيم كرد..

0 comments :

Post a Comment