Friday, June 5, 2015

اعدام دو زنداني در اردوگاه مرگ در ايران


بله اردوگاه مرگ فكر نكنيد كه منظور اردوگاههاي مرگ آلمان نازي است نخير عصر اون دوران به پايان رسيد اما مردم ايران همچنان با اين جنايتكاران در عصر حجر باقي مانده اند و روزانه شكنجه ميشوند بله اين اسم مربوط به زندان قرچك ورامين است كه بخاطر وحشتناك بودن آن حتي در بين زنان زنداني نيز به ”آخر دنيا ” نير معروف شده. در اين زندان نزديك 40 زن همراه كودكانشان در وضعيت وخيمي بسر ميبرند.
امروز در اين اردوگاه مرگ دو زنداني زن اعدام شدند كه  یکی از این دو زن،  فاطمه مهربانی 39ساله بود كه دو فرزند داشت و فاطمه قبل از اعدام، 5سال را در زندان بسر برده بود .
اين اردوگاه مرگ  یک مرغداری متروکه است که جلادان اين حكومت آن را از سال 90 به زندان زنان تبدیل کرده اند . سطح فوق‌العاده پایین بهداشت و تغذیه، و محرومیت از رسیدگیهای درمانی، این زندان را به یک اردوگاه مرگ تبدیل کرده است

.
اگر اين وطن اينطور دربند است و زنان در آن كوچكترين جايي ندارند و روزانه مورد آزار و اذيت و توهين قرار ميگيرند و بعد هم مانند ريحانه همه انگشت اتهامات به سمت خودشان بر ميگردد و اعدام مبشوند دنياي ديگر متصور است دنيايي بس متفاوت و دگرگون بله اين اسم خيلي آشناست مريم رجوي كسي كه پرچم دارنجات نه فقط زنان ايران بلكه تمام زنان دنيا. او در يك سخنراني خود چنين گفت: می‌گویند ایران تحت حاکمیت آخوندها ام‌القرای بنیادگرایی است. ولی ما می‌گوییم به پشتوانه سابقه مبارزاتی و فکری و فرهنگی مردم ایران، و به اتکای مبارزه مجاهدین خلق، ایران، کانون رهایی از بنیادگرایی و در عین‌حال کانون رهایی زنان و نیل به آرمان برابری است و این چشم‌انداز تابناکی است که زنان ایران آن را محقق خواهند کرد.
… یقین کنید که سرانجام همین زنان سرکوب شده‌اند که رژیم ولایت‌فقیه را سرنگون می‌کنند. ایران و منطقه را آزاد می‌کنند.
… تا رژیم تهران تغییر نکند، هرگز آزادی برای زنان ایران، آزادی برای هیچ‌کس در ایران و هیچ صلحی در جهان نخواهد بود
 ».

0 comments :

Post a Comment