Saturday, July 25, 2015

پول نفت را پس گرفتي؟! پس حقم را بده!



ايران ، كشور ثروتمندي از نظر منابع طبيعي است ، روي درياي نفت و گاز خوابيده ، انواع محصولات زراعي و صنايع دستي و ... همه اينها يعني پول و ثروت...  چيز جديدي نميخوام بگم: مردم ايران فقير و گرسنه ان ... به خاطر فقر خودسوزي ميكنن ، كليه و اجزاي بدنشون رو ميفروشن تا پولي براي زندگي شون دست و پا كنن و با هزار بار تأسف تن فروشي شيوه ديگري شده براي امرار معاش....معلمان، پرستاران ، كارگران و ... مدتي يكبار براي حق و حقوق پايمال شده شون به خيابونها ميان  و البته همه اينها در حاليه كه بانكهاي سوييس و چرخ اقتصاد ساير كشورهاي غربي رو ثروت آقازاده و فرزندان همين علي گدا و اكبر شاه داره ميچرخونه... بابك زنجاني دو ميليارد و چند ميليون رو بالا ميكشه و يه آبم روش و بعد ميان ميگن كه گم و گور شده و خبري ازش نيست 
از همه اينها كه بگذريم قبل از توافق هسته اي هروقت كه 
روحاني به صحنه مي اومد با فرار به جلوي مشمئز كننده و با لحني شيادانه اي كه گويا خيلي دلسوز مردم و جوانان هست همواره ضمن بيان مشكلات مردم و ريختن اشك تمساح -كه البته همه به خاطر در بردن تيم مذاكره كننده اش بود - از اين حرف ميزد كه اگر تحريمها بر طرف شه وضعيت مردم خوب ميشه و همه چيز رو مشروط به لغو تحريمها ميكرد. حالا الانم كه وعده و وعيد درباره روزهاي بعد از مذاكره ”پسا مذاكره” ! ميده به اين موضوع اشاره اي نميشه كه بالاخره وضعيت اقتصادي درب و داغون اين مملكت چي ميشه؟ چند درصد از مردم از زير خط فقر در ميان ؟ وضع كارگرا و ساير اقشار محروم چي ميشه؟؟؟



كلا شيوه ديكتاتوري جمهوري اسلامي اينطوريه زمان جنگ هم خميني ميگفته الان جنگه و نبايد دنبال وضعيت خوب اقتصادي بود الان هم به بهانه تحريم و ... ميخواستن از زير بار پاسخگويي به وضعيت انفجاري جامعه در رابطه با فقر در برن حالا  الان ديگه نوبت ماست كه صدامون رو بلند كنيم وبگيم خب توافق انجام شد و توي شوراي امنيت هم تصويب شد چند وقت ديگه پولا وارد كشور ميشه پس حق و حقوقمون رو بده... پول نفتمون رو كه چند ساله قراره بوده سر سفره هامون بوده هيچي لا اقل همون نون رو به سفره هامون بر گردونين ... ديگه ما بيشتر از اين سكوت نميكنيم كه پول و ثروت كشور رو توي چاه ويل اتمي و صدور تروريسم و بحران به عراق و سوريه و لبنان و ... بريزي. اگه حق و حقوق ما رو دادي كه دادي اگه نه كه اونوقته ما هم ديگه حرف اصلي مون رو باهات ميزنيم: ديكتاتور! به پايان سلام كن! 

2 comments :

  1. معلمين از فرق مي نالند نه از فقر

    ReplyDelete
  2. حرفت درسته ولي همين فرق باعث فقر معلمين شده آقا زاده ها ثروتمند و معلمين زحمتكش در پي حق خودشون

    ReplyDelete