Saturday, July 11, 2015

درخواست پرداخت پول شيرينى و پول طناب دار از خانواده دو جوان اعدام شده




پستي و رذالت در اين مملكت تا كجا رفته. وقتي اين خبر را شنيدم واقعا مغزم سوت كشيد. اين ديگه چه راه و رسمي است از كجا اومده، كسي كه اسمش انسان باشه بخدا اين كار را نميكنه ولي آخه چه اسمي ميشه روي اينها گذاشت كه حتي از گرگهاي درنده هم پست تر و بي صفتترو وحشي تر هستند.
جوون مردم را كه اعدام ميكنيد و خانواده هاي آنها  را داغدار ميكنيد و بعد با وقاحت تمام اول به اين خانواده كه گفتيد كه فرزندانشان به علت نامعلومي فوت كردند بعد گفتيد كه اعدامشون كرديد و بعد كه اين خانواده آومدند جسد بچه هاشون را بگيرن برای هر کدام از اعدام‌شده ها مبلغ ۵۳۰۰۰ هزار تومان، بابت هزینه شیرینی و پول طناب‌های دارگرفته ايد واقعا اسم شما چيست؟  آخه پستي و جنايت تا كجا 

اين دو برادر اعدامي علی افشاری متولد سال ۱٣۵۹، و حبیب‌الله افشاری متولد ۱٣۶۷، اهل روستای گوگجلو حبیبله از توابع شهر مهاباد بودند که در اوایل سال 90، توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در شهرهای بوکان و مهاباد بازداشت شده بودند و پس از 75 روز شكنجه وحشيانه كه در اداره اطلاعات مهاباد شدند در زندان اروميه منتقل شدند و در دي ماه به اعدام محكوم شدند و در نهايت در اول اسفند 93 به زندان مركزي اروميه به دار آويخته شدند.




0 comments :

Post a Comment